Skip links

Comunicat del president de FEB PIMEC com a conseqüència de la dimissió de l’alcalde de Badalona Alex Pastor

Davant els fets tan inesperats succeïts el passat dia 20 d’abril i que han tingut com a conseqüència la dimissió de l’Alcalde Sr. Alex Pastor. La FEDERACIÓ EMPRESARIAL DE BADALONA – PIMEC vol manifestar la seva preocupació per la situació de desgovern en la que pot quedar sotmesa la nostra ciutat, en uns moments tan extraordinaris i delicats per la societat i les empreses donada la situació actual de crisis econòmica que es pot derivar de la pandèmia provocada per la COVID-19. Per aquest motiu com a President de FEBPIMEC, continuem amb la màxima atenció i ajuda al nostre teixit empresarial i la nostra màxima col.laboració amb totes les forces polítiques i el govern de la ciutat i demanem als nostres polítics que amb la màxima celeritat possible recondueixin la situació, apel·lant la seva responsabilitat política doncs entenem que és absolutament necessari que la nostra ciutat compti amb un Govern i un Alcalde/essa que pugui reprendre amb celeritat i encert totes aquelles decisions per les empreses i per la societat Badalonina que sens dubte marcaran el futur de la nostra ciutat.

Josep Mª Fuente Fluvià
President FEBPIMEC